maandag 30 juni 2014

Crossed your heart 3.0

Lieve lezers



Opnieuw een frisse start. Derde keer goeie keer! De examens eisten toch wel hun tol waardoor ik minder dan verwacht aan mijn blog heb gewerkt. Maar nu is het vakantie dus heb ik zeeën van tijd om weer tijd te steken in mijn plekje op het wereldwijde web! Zelfde layout met een paar improvements, maar compleet nieuwe content, dat is Crossed your heart 3.0. Vier keer per week (maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag om 6.00 's ochtends) komt er een artikel online over lifestyle, budget beauty, fashion en food. Dat zijn namelijk de hoofdonderwerpen van mijn blog:

Lifestyle

Onder deze rubriek kun je posts verwachten over gadgets, reizen, ... maar je kan bij deze rubriek ook terecht voor tips, feel good-posts, films, muziek, boeken, quotes, interieur, lifehacks, inspratie en de laatste nieuwtjes over celebrities.

Budget beauty

Dit is waar ik me het liefst mee bezighoud: budget beauty. Als student heb ik nog niet zoveel te spenderen waardoor ik graag merken als Catrice, Essence, MUA, NYC, ... uitprobeer om te ontdekken of ook hier pareltjes te vinden zijn op beautygebied, met een klein budget. Hier zullen onder andere reviews, looks, shoplogs, wishlists, favorieten van de maand... de revue passeren.

Fashion

Ik kan mezelf zeker geen modemeisje noemen, maar ik ben er toch wel mee bezig en probeer de trends te volgen. Wat niet wil zeggen dat ik er altijd aan meedoe, natuurlijk ;) In deze rubriek kun je dus onder andere outfitfoto's, wishlists, webshops en de nieuwste trends op modegebied verwachten.


Food

Nieuwe dingen uitproberen in de keuken vind ik ook heel leuk om te doen (met wat hulp van vriendlief of mama, dat moet ik wel bekennen want ikzelf ben totaal geen keukenprinses... Zij zullen dat zeker graag bevestigen :p). Daarom wil ik mijn receptjes ook graag met jullie delen zodat jullie ze thuis ook zelf kunnen maken.

4 opmerkingen:

Marlayne Vermeulen zei

Leuk artikel!

Hanne zei

Dankjewel! (: kom volgende week zeker nog eens terug voor de eerste echte artikels ;)

Sara - Window On My Wardrobe zei

Leuke plannen heb je voor je blog! Ik wens je alvast veel blogplezier!


X Sara

Anna Jirina zei

Wat een hoop leuke plannen, kijk uit naar je posts! X